Hizmetlerimiz

ŞİRKET KURULUŞU VE ORTAKLIKLAR

Müvekkillerimizin Türkiye’de gerçekleştireceği faaliyetleri için ana sözleşmenin hazırlanması, hissedarlık yapısının organizasyonu ve Hissedarlık Sözleşmesinin tanzimi, şirketin kuruluş ve ilgili sicillere tescili ile şirketin faaliyete hazır hale getirilmesi sağlanmaktadır.

DANIŞMANLIK

Müvekkillerimizin iş planlamalarına ve rutin faaliyetlerine göre hukuki menfaatlerini korumak için sözlü ve yazılı danışmanlık ve tavsiye vermek, sözleşmelerini tanzim etmek, ihtar ve ihbarları keşide etmek, resmi ve özel kurumlarla hukuki yazışmaları yapmak, hukuki süreçlerde uyulması gereken sürelere riayet edilmesini sağlayarak hak kayıplarını önlemek, kurumsal firmaların personel özlük işlerinin takibini ve şirket içi yönlendirmelerini yapmak gibi hususlarda danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

DAVALAR

Müvekkillerimizin şahsi ya da kurumsal ilişkilerinden kaynaklanan leyh veya aleyhlerindeki, açılmış veya açılacak davalarda, arabuluculuk bürolarında, hakem heyetlerinde, tahkim komisyonlarında, ilk derece mahkemeleri, Bölge Mahkemeleri, Yargıtay/Danıştay ve Anayasa Mahkemesi ve tüm yargı organları önünde müvekkillerimizin temsili ile hak ve menfaatlerimi korumak hususunda hizmet vermekteyiz.

İCRA VE İFLAS TAKİPLERİ

Müvekkillerimizin şahsi ya da kurumsal ilişkilerden doğacak hak ve alacaklarının tahsili için icra ve iflas takiplerinin başlatılması, takibi ile en hızlı ve verimli şekilde sonuçlandırılması için hizmet vermekteyiz.

SULH VE ARABULUCULUK

Hukuki sürecin başlatıldığı ya da başlatılmadığı uyuşmazlıklarda, taraflarla ayrı ayrı ve birlikte yapılan görüşmelerle uyuşmazlık hususlarının müzakere edilmesinin sağlanması, uyuşmazlığa yönelik çözüm önerilerinin oluşturulması, uyuşmazlığın tarafların maddi ve manevi olarak menfaatine olacak şekilde sulhen ve hızlı şekilde çözülmesinin sağlanması hususunda hizmet vermekteyiz.